Ain't no mountain high..

Idag har jag arbetat med en av mina största rädlsor, nämligen höjdrädslan. Jag tillhör nämligen de som tror att om man utsätter sig för saker man tycker är otäckt, så kan man "bota" rädslan till viss del. (Tips till Aina, åk mer bil).  Och jag har under sommaren förmånen att få jobba med olika aktiviteter under min LIA och idag så var det klättring på schemat.

Jag klarade att ta mig upp för en ca. 15 m hög klippvägg och ner igen. Sedan fick jag även passa på att stå bakom och säkra när några andra klättrade. Det var en riktig adrenalinkick!!

Så nu kanske man ska dra upp till Kebnekaise med brorsan (han ska dit i augusti) eller varför inte dra till Mount Everest på än gång?



Såg typ ut såhär.. :)


Nu ska jag kolla på Fools Gold (med mina favvoskådisar Hudson och McConaghey tillsammans) med Robin som fick vara hemma med mig denna veckan med! Wiie (han ville gärna ha med sitt namn på bloggen eftersom den är rikstäckande)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0