Vivan o jag

Satt och tänkte på hur många jävligt bra filmer jag har i min filmsamling. Som ni kanske kan tänka er så är det 99% svenska filmer. Äger en Monty Python film och En Vampyrs bekännelser (eller vad den heter) som jag f.ö. har fått i present.
Resten är renodlade svenska kult humor filmer. Och tro mig det börjar bli några meter dvder staplade brevid varandra.
Så kom jag och tänka på en klassisk scen från Galenskaparnas Monopol som jag och min pappa brukar härma i evigheter. Se och njut.



Nu blir det lunch..

Kommentarer
Postat av: melinda

hehe ja svenska gamla kultfilmer är faktiskt jätteroligt att kolla på!

2008-07-16 @ 16:14:39
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fenomenal kille på att prata om ingenting

2008-07-16 @ 17:32:12
Postat av: Jasmine

Rassle o emmaboda arrangeras av samma grupp - ja, men det är två helt olika helger... Men rassle drar samma publik som bullret.

2008-07-16 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0