Kändisspotting på väg hem


Såg Anna-Lotta Larsson på hm.
Kanske inte lika harmoniskt som på bilden men nästan.


Denna kändisspotting hör till Kändis jag sett men är inte riktigt helt säker.
Mårten Klingberg och Jimmy Endeley
Känske mer väl kända som Nick och Robban i andra säsongen i Beck.
Jag gick på cyckelvägen hem till gullmarsplan när en bil kör om mig! Det är en mörk saab med två killar i. Min kändis-radar går genast igång, var det inte..? Nej, Nick och Robban är ju bara på film och jag ser ju inte direkt några kamror i närheten. Det var nog inte de, hinner jag tänka på två sekunder. Bilen är nu framför mig och jag ser misstänksamt många antenner och sändare på biltaket.
Eller kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0