Sweet Thai

Nu har jag dödens timma på jobbet..Jättelugnt och snart ska jag börja att stänga mitt pass..  Skönt, att man snart får gå ut i solen!

Vi har världens sötaste Thailändska på mitt jobb (okej, jag har aldrig varit i Thailand så jag ska väl egentligen inte uttala mig). Hon är i alla fall vädigt gullig. Hon fårgar jämt hur man mår. Säger att man är snygg och hon sa att jag hade blivit smal häromdagen. Förut var jag tjock och ful, men nu var jag smal och snygg tyckte hon. Och idag hade jag snygga kläder och så tyckte hon (vi har fått nya uniformer). Även om det är vissa hinder i språkbarriären så försöker hon alltid och tillslut så brukar jag förstå vad hon menar.. =) Hon heter Nui kan jag tillägga.. Sött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0