myskvällen igår

Jag och Elsa hade myskväll igår. Elsa mötte mig på Gullmarstorget och vi köpte kaffe och gick till Sabis för att handla kött och potatissallad.
Vi käkade middagen hemma hos mig och satte oss på balkongen med en flaska rosé.
Där blev det skitsnack till Mew som spelades i högtalarna för att få in rätta feelingen.
Jag tog ut min dator på balkongen så satt vi där med filtar och kollade på AndersochMåns.
Hur mysigt som hellst.

Försov mig i morse och efter det har jag vart halvdöd hela dagen.
Ge mig energi! Får nog bli mera kaffe nu.

Föresten måste jag berätta om en grej som händer imorn som jag tror kommer vara himla intressant.
Men det gör jag senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0