sammanfattningsvis

aina betyder polis på invandriskaHär är jag, Aina.
Fyllde 20 för ett tag sedan men det är något jag ångrar.
Jag bor i en trea tillsammans med en för några månader sedan okänd människa.
Vi bor 9 minuter från T-centralen med gröna linjen i ett hög hus som byggdes 1957.
Jag är endast intresserad av svensk film, svenska skådespelare och svenska komiker.
Kan hända att jag lyssnar på musik ibland.
För övrigt har jag noll kontroll över mitt liv för tillfället och detta håller mig vaken om nätterna.
Har nyss upptäckt att lösa korsord är ganska roligt om man han internet till hands o kan fuska.
När jag blir stor ska jag bli 1 polis 2 researcher på ett bokförlag 3 äga den festivalen som alla vill gå på.
Jag gillar att vända utoin på ord och göra ordvitsar av allting jag tänker/säger.
Under sängen har jag en skitful tavla som den som bodde här innan lämnade så snällt kvar.
Imorn ska jag dricka ekologiskt rödvin för det är bra för miljön.
Om jag fick bestämma skulle onödiga önskningar mycke lättare slå in. Som tex att Johan Wideberg skulle bli kär i mig eller att Måns Nilsson skulle göra slut med sin tjej och dumpa sin 6 åriga dotter.
Innan jag dör ska jag ha varit med i en rolig film/serie och ha skrivit en låt där texten enbart består av andras låt titlar.
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0