Sammanfattningsvis

Här är jag, Ida.
Om exakt en månad fyller jag 20 år, vilket i praktiken innebär att jag har 31 dagar på mig att göra massa dumma tonårsgrejjer, sen får jag gå på systemet. Jag bor i en trea tillsammans med en snubbe som jag var kär i på lekis, sen trillade jag dit igen. Jag är intresserad av konst (eller foto då), litteratur (jag köpte en bok förra veckan, Marian Keyes) och design (inredningsfantast), det låter så sofistikerat tycker jag. Jag blir nästan aldrig nöjd, förändringar och utveckling ska det vara, speciellt när det gäller stället där jag bor. Ibland önskar jag nästan att jag vore gift med Martin Timell eller kanske till och med Ernst, han är ju till och med från Örebro. När jag lyssnar på musik blir det nästan alltid lättsmält radiotjafs, men ibland sätter jag på Raymond och Maria eller något annat tungt och sjunger med. När jag blir stor ska jag 1. Vara bäst i världen på service 2. vara mer anlitad än Bindefeldt 3. leva svensson liv. Jag gillar att inbilla mig att folk spanar på mig när jag går på stan och då gå lite extra snyggt. Imorgon ska folk spöa skiten ut mig i Paint Ball, och jag förstår inte varför det skulle vara kul och jag ska betala 350 spänn för det? Om jag fick bestämma så skulle alla jag känner få resa hur mycket de ville utan att det skadade miljön. Innan jag dör så ska jag ha varit i alla världsdelar och skakat hand med en president.

Nu ska jag läsa klick,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0