Hade ni gjort det?

Behöver lite hjälp. Kan jag skicka iväg detta till mina favorit skådisar eller är det för nördigt?
Detta ska skickas till:
Reine Brynolfsson, Jan Myrbrand, Måns Nilsson, Gustav Hammarsten, Nina Gunke, Rolf Lassgård, Cleas Ericsson, Gunnel Fred, Anders Johansson, Jakob Eklund, Gunilla Röör, Johan Widerberg, Marika Lagerkrantz, Peter Haber, Robert Gustavsson, Maria Lundqvist, Thomas Norström, Allan Svensson, Jessica Zandén, Loa Falkman, Göran Gillinger, Jan Malmsjö, Susanne Reuter, Peter Dalle, Katarina Ewerlöf, Peter Perski, Ulla Skoog, Charlotte Strandberg, Göran Rangerstam, Göran Forsmark, Lennart Jähkel, Jonas Karlsson, Niklas Hjulström, Lars-Erik Berenett, Sven-Åke Gustavsson, Lena Endre, Björn Kjellman, Michael Nykvist, Helge Skoog, Björn Skifts, Johan Ulvesson, Cleas Månsson, Gösta Ekman, Jakob Nordenson, Lena Nyman, Bröderna Ekborg, Helena Bergström, Ingmarie Carlsson, Johannes Brost, Carl Kjellgren, Rickard Wolf, Sven Wolter, Per Oscarsson, Thomas von Brömsen, mfl.

Hej
Jag fullkomligt älskar gamla svenska filmer, och därmed även svenska skådespelare.
Jag har sedan jag var liten och rågblond tänkt att jag måste få berätta för alla de jag tycker är så fantastiskt bra att jag tycker att de är så fantastiskt bra.
Så därför får du detta brev. Kanske tråkigt att vara med i ett massutskick men tro mig detta är skrivet med sann kärlek och skickas bara till utvalda.
Jag vill ge dig en himla stor eloge för att du är en så skicklig skådespelare! Jag älskar så infernaliskt alla filmer du varit med i och uppskattar dem så ovärderligt mycket.
Tack för allt som du skapat som gjort mitt liv så rysligt mycket ljusare, i tiotals år.
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar det du gör och tycker det är så förbaskat bra.
Med Vänliga Hälsningar

Aina

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså AIna, jag hade skickat det.. Om jag hade fått det själv hade jag blivit väldigt glad.. Det var ett fint skrivet brev.

2008-07-11 @ 18:29:39
URL: http://idamartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0