SJ-ukt bra


Jag har en längre tid trackat ner på SJ att de är så jävla dåliga på precis allting.
Men igår när jag öppnade min mailbox fick jag en posotiv överraskning från detta statliga bolag.
Som ni kanske minns, eller kan läsa lite här och här, så var mitt tåg till trollhättan över 6 timmar försenat.
SJ hävdade att det var en naturkatastrof och att de inte kunde göra något åt saken och ingen ersättning skulle delas ut.
Men jag gjorde en anmälan ändå.
Så nu har jag 328:- i en värde check från SJ som jag får desponera fritt på alla järnvägar i Sverige. Till saken hör att min biljett kostade ca 250, så jag tjänade till och med några kronor.

Hurra för SJ!


Kommentarer
Postat av: Tora

haha coolt

2008-07-05 @ 12:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0