Schmester

Mina kära vänner, jag måste nog lätta mitt hjärta.
Det är en sak som jag helt har glömt av att berätta. Det är nämligen så att jag i tre veckor kommer att vara borta från Göteborg.
Jag ska nämligen ha semester (åååh vad jobbigt) så då kommer mitt bloggande att ske ifrån Kumla och inte Göteborg. Jag vet inte, får väl gå in på GP och hålla koll på vad som händer här i Götet så att jag ändå kan rapportera.
Imorgon kommer Lars Winnerbäck till Slottskogen, det har jag iallafall koll på.

Man kan ju fråga sig  varför det heter Slottskogen när det inte finns några slott där, men det beror på att gräset är slått.
Haha!

(okej, det skämtet kom jag inte på själv...)





Kommentarer
Postat av: Gossip & Fashion

ha en fin kväll :)

2008-07-10 @ 21:11:48
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0