Kändishäng

Jag vet inte riktigt hur man ska rubricera det om man umgås med en kändis.
Det kanske inte gills som kändisspotting då.
Hur som helst så träffade jag och min tidigare nämnda vän Sandra några väldigt trevliga pojkspolingar i fredags.
Tack vare min gode vän slumpen så blev det så att vi umicks med herrarna även på  lördagen.
Och det var först då vi fick reda på att den ena var ingen mindre än Kevin Bacon. (Se bild)

Tänka sig att en amerikansk skådespelare vistas i Göteborg!


Okej, okej. Det var ju såklart inte riktiga Mr Bacon (himla skumt namn by the way). Men sjukt lik och jag har inga andra kändisspottar att rapportera om så jag måste ljuga ihop lite.
Om Johan nu skulle läsa det här så kan jag också skriva att han är roligare och snyggare än riktiga Kevin Bacon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0