Jag undrar om du..

Jag lovade Ida att jag skulle blogga massa när jag kom hem. Jag har nämligen varit inne i Örebro på Rix FM Festival. Så står jag där i folkvimlet och har fullt upp med att spana mot scenen där Patrik Isaksson river av en gammal 90-tals klassiker och det hinner gå ett tag innann jag märker att tjejen snett framför ser lite bekant ut. Och vem är det inte då? Jo Ida såklart.
Och jag som trodde att hon och R var kvar i Stockholm, men så var inte fallet för de hade kommit hem några timmar tidigare och passade på att ta en sväng upp på stan. Jag blev väldigt glad över denna lilla överraskning, och vi kunde föra en liten skrika-i-örat-för-att-överrösta-musiken-konversation och så diggade vi lite till Idol-Ola. Hur som helst, väldigt kul att se Ida igen och nu har jag bloggat som jag lovade.










Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag var på rix i örebro, jätte bra var det ju :D



KRAM. J.

2008-07-25 @ 11:16:12
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0