Jag har träffat drottningen!!!

Jag har träffat drottningen! Det är helt sjuk men sant! Okej, inte Drottning Silvia då, men jag menar hon är ju inte såå känd ens. Jag har träffat drottningarnas drottning!

Det hela utspelade sig på pressbyrån vid Norrmalmstorg. Jag och R var som bekant på besök i Sthlm och i hettan gick vi in för att köpa glass och vatten. Vid vattenhyllan ser jag en elegant dam stå och disskutera vatten med en äldre dam, jag stirrar som om jag sett en hollywood aktris, vem är detta, tänker jag.. Stirrar lite längre och får sedan ett blängade tillbaka..

Vem var det om inte Catrenee, inte vilken som helst, allas vå egen Katrin Schulman! =)



Okej, jag medger, hon var inte lika snygg som på bilden, men vem är väl det när man har SEMESTER?

Själv ska jag jobba hela vecka och till helgen blir det släktträff!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0