Inte kändisspotting

Jag har varit hos min kompis V på filmkväll tonight. Vi tittade på Den vita Massajen, en förövrigt sevärd film då den bygger på en sann historia. När filmen var slut och vi typ halvslumrade i soffan kände jag att det var dags att dra sig hemåt mot min egen säng.
Jag kan säga att Kumla är rätt dött klockan tolv en lördagkväll. Utanför Systembolaget spottade jag dock några alkholister på en bänk. Runt dem stod ett gäng ca 14-åriga tjejer. Fnittriga.
När jag har passerat säger de till alagarna: "Heeej då, vi måste gå nu men tack så mycket!".

Jag blir ledsen i själen både på grund av alholisterna som sitter på en parkbänk och inte har ett bättre liv och även på fjortistjejerna som får sprit av dem. Tragiskt.

Vart är världen på väg?
På semester älskling!






Kommentarer
Postat av: melinda

hehe vilken jävla syn, de lät lite tragiskt faktiskt....

2008-07-20 @ 12:01:22
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0