Get waisted...

Ja, jag vet. Ingen behöver säga något för jag har nog med att brottas med mig själv.
There is no excuse.
Hur som helst. Vad har jag haft för mig istället för att blogga?

I onsdags kom mina två barndomskamrater hem från deras eurotrip.
Nästan en månad har pojkarna varit ute och testat livet som tågluffare. Deras hemkomst firades sedan med en liten utflykt till en liten sjö där vi slog läger. (För att killarna ville visa att det var rutinerade på att sova i sovsäck?)

Tänkte bjuda på lite bilder då inga ord kan beskriva hur kul vi hade och hur underbart det var att umgås med gamla barndomsvänner som man känt i mer än halva livet.

       
Vi körde efter taktiken "Get waisted and pass out early" och orkade inte sätta upp tältet...

  

Jag kan meddela att jag upplevt min värsta baksmälla i mitt 20-åriga liv.

Over and out


Kommentarer
Postat av: aina

haha det måste vara något med att man får för frisk luft och detta gör att man blir himla bakfull. jag har en veckas festival framför mig med öl o tältsovande o jag kan väl bara hoppas på att man slipper spy i denna värmen.. haha

2008-07-29 @ 10:57:23
Postat av: Emma

Ja det finns säkert en naturlig förklaring...

Det känns som att festival är mer upplagt för att vara konstant halv lullig, inte karatefylla som i detta fal..

Have it very nice however!

2008-07-30 @ 10:31:19
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0