Diggiloo

Idag var det Diggiloo-turnéns tur att inta Göteborg. Gensvaret i staden var väl inte riiiiktigt som när Bruce var här men nog märktes det iallafall av lite på kontoret. Det faller sig rätt naturligt eftersom Mias man är med och spelar under hela turnén men även på grund av att Karin skulle gå och hade en biljett över.
Dessvärre var det ingen som ville ha hennes biljett hur mycket hon än trugade.

Karin: Men Emma, du är ju singel vill inte du ha en biljett?
Emma: Ehm, vadå måste man vara singel för att gå på Diggiloo?
Karin: Nej, men jag har ju bara en biljet över...
Emma: Jaha!

Jag tackade dock nej, men man kanske skulle ha gått.
Måns Zelmerlöf var ju faktiskt där, mysfarbrorn.
Och vet ni? Jag har tagit på hans rumpa! (Okej, nuddat i vimlet på dansgolvet på Melodifestivalens efterfest, men ändååå)

Nu ska jag sova.
Truely Yours


Kommentarer
Postat av: C

Vad kul med tre olika bloggare på samma sida :)

2008-07-09 @ 12:33:54
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0