Tycker du jag ska sluta tro på gud och börja tro på dig i stället?

Angående önskelista så skrev jag min för lääängesen och har skickat iväg den till tomten.
På lunchen läste jag i Metro om barns brev till tomten. Alltså barn är för goa!

Minna, 8 år
Jag vill järna ha din autograf? Men om du inte kan den så måste du inte. Jag önskar mig bökerna Lasse-Majas dekdetiv-mysteriet och kanin godis till min kanin som hetter Mango & Lego. Hur monga Tomtemisar har du?
   Jag tror på dej tomten.

Axel, 12 år
Hej Tomten!
Håpas du inte är för stressad inför julen. För om du inte är stressad så har vi någonting gemensamt. Här är några frågor som jag undrar över:
   Hur kan du bygga en radiostyrd bil utan utbildning? Jag tror på gud men inte på dig...tycker du jag ska sluta tro på gud och börja tro på dig i stället? Förra året när du var hos oss varför hade du gummiband runt öronen då? Och nu till det sista hur julen komer? Hur kan den bara komma? Hur kan den bara komma så där?
   Det var mina frågor... Hejdå Jultomten! Håpas vi ses snart puss och kram skumbanan!
   PS. Jag älskar Juleskum. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0