Chokladkalenderchoklad



Det hær ær min arbets plats. Min dator och min utsikt. Min chokladkalender som jag fått av chefen men som jag gett bort till mina arbetskamrater då de behøver lite extra socker utøver deras egna dagliga chokladbit i kalendern.
Vi har døpt den till NÖDKALNDERN! Liksom en sista utvæg om man har alldeles før stora cravings før choklad.
Jag tror redan den ær halvtom. De ær ju så smarta att de stænger igen luckorna efter sig så att det inte syns hur många som ær tagna.
Sjælv vill jag inte ha.
I ren strejk på ngt vis.
Tænker att om jag ska æta chokladkalenderchoklad så ska det vara på ett villkor;
Jag ska ha 24 kalendrar så att jag kan øppna en lucka i timmen ænda fram till julaftons sista timme!
Men så många kunde jag inte få av chefen så jag strejkar.

Nu ska jag fortsætta registrerar bøcker.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0