3 december

Idag när jag kom hem från mitt jobb fick jag en riktig aha-upplevelse. I alla fönster lös det adventsstjärnor och ljusstakar, men i mitt fönster var det svart. När blev det advent liksom? Har inte haft så mycket tid till att tänka på det där med pynt, men sprang ner i källaren och slet upp några påsar.. Sedan har julskivan gått varm i stereon hela kvällen, jag har varit och handlat julblommor, ljus och lite annat krafs och nu börjar det faktiskt likna något! Men det är inte riktigt färdigt än..  Så ni får se slutresultatet imorgon... :) Då är jag ledig och ska skapa lite jul-harmoni här på torpet! (sen ska jag tvätta mitt mount everest som är gjort av tvätt!! se hur det går med tvättstugan denna gång:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0