Göteborg är staden på G

Så hur blev Göteborg resan? Jooo det var hääärligt!
Lite olika incidenter under dagen:

Började med att jag skulle gå på toa på mackodonken.
Lägger i en femma i automaten och öppnar dörren.
Där inne på toan sitter en medelålders ung man med rutig skjorta och torkar sig i nummer 2.
En underbart vacker syn då denna kis måste suttit där sedan förra kvällen inlåst under natten.

Gina Trico. Jag o Jakopp står utan för ett provrum och väntar.
Tre rockiga, björn-borg-frisyr-klädda killar stormar in och haffar en expedit och frågar om spandex brallor.
Jag och Jakopp brister ut i gapskratt och iaktar denna viktiga jakt efter glansiga trikåer.
Jag hittar ett par av misstag i mitt halv seriösa försök att hitta något tills på fredagens fest och räcker över dessa till de ivriga killarna. Jag gjorde deras dag. Yes!

Vi gåt på avenyyyn och jag får syn på en välbekant tjej. Namnet Evelina kommer upp och bitarna faller på plats.
Det är Evelina som vi träffade på Popadelica och Emmaboda!
Vi snackade en stund önskade varandra en trevlig kväll och fortsatte åt vart sitt håll.

Jag tror dessa tre händelser gjorde min dag.
Plus att vi såg Barnhemmet på bio också som var ovanligt mycket bättre än vad jag väntat mig.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0