En ursäkt direkt från hjärtat

Jag vill å min och mina kollegor här på stadstrions vägnar rikta en stor ursäkt till er, våra trogna läsare.
Vi har inte varit så aktiva under värmeböljan som drabbade sverige under de föregående två veckorna. Detta har även synts i vår statistik. Så nu ska vi rycka upp oss! Det lovar jag! Och dem andra med, det lovar jag också, om inte de skriver så skirver jag i deras namn, höhö.



Till er alla


Snart får jag och Robin en ny familjemedlem också, så då blir det bloggning av första klass.. Mer info om honom senare :)


Ha nu en bra dag fast det regnar och blåser och är tråkigt.. Kanske har någon bra tips på någon film srrie jag kan plöja nu när jag är klar med Harry Potter?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0