Emma is back

Vänner!
Uppdatering:
Jag är hemma igen. Med hemma så menar jag numer Kumla.
Föralltid? frågade någon mig igår. Njaa, kanske, svarade jag, för jag återvänder nog till bästkusten så småningom.

Jag hann aldrig vara arbetslös utan började direkt att jobba igår när jag kom hem.
Närkesten heter företaget, jag sitter på kontoret och sköter ekonomi och administration.
Det är väl sådär kul, jobbar ca 50%, men det är skönt att tjäna pengar.

Jag lovar att det ska komma mycket uppdatering från Göteborgs kulturkalas men det blir senare, just nu är jag totalt utpumpad efter över 80 jobbtimmar förra veckan.
Och istället för att återhämta mig så börjar jag jobba, smart Emma, smart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0